Όροι παρεχόμενης εγγύησης

Εγγυητής ορίζεται η εταιρεία GunGan sp. z o. o., με έδρα το Wrocław στην Πολωνία στη διεύθυνση Boczna 4/310 (εμπορική ονομασία Gangaru) που χορηγεί την εγγύηση καλή λειτουργίας βάσει ορθής και προσήκουσας χρήσης.

Αριθμός NIP: 8992819315, KRS: 0000679280

Αγοραστής ορίζεται το φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο που προέβη σε αγορά αγαθών απευθείας από τον Εγγυητή.

Σέρβις (συντήρηση & επισκευή) ορίζεται ένας τρίτος πάροχος που ορίζεται από τον Εγγυητή

 

Όροι εγγύησης

 

1. GunGan Sp. z o.o. παρέχει στους αγοραστές εγγύηση για τη σωστή λειτουργία του προϊόντος για την περίοδο:

α. Ένα (1) έτος για προϊόντα με κλειστή κυκλοφορία αέρα, δηλαδή εκείνα στα οποία ο φυσητήρας δεν χρειάζεται να είναι μόνιμα συνδεδεμένος (π.χ. Μπάλες προφυλακτήρα, μπάλες νερού, πισίνες νερού),

β. Δύο (2) έτη για το κύριο υλικό και ένα (1) έτος για τις ραφές για προϊόντα με σταθερή παροχή αέρα, δηλαδή εκείνα στα οποία πρέπει να είναι μόνιμα συνδεδεμένος ο φυσητήρας (π.χ. φουσκωτές παιδικές χαρές, φουσκωτές τσουλήθρες, διαδρομές με εμπόδια κ.λπ.

γ. Δύο (2) έτη για πλωτά υδάτινα πάρκα.

δ. Ένα (1) έτος για προϊόντα που δεν περιλαμβάνονται στις κατηγορίες α, β και γ

ε. Ένα (1) έτος για εκτυπώσεις πάνω σε προϊόντα.

2. Η υποδεικνυόμενη περίοδος εγγύησης υπολογίζεται από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος - εκτός εάν προκύπτει κάτι άλλο από το περιεχόμενο της συναφθείσας σύμβασης.

3. Εάν παρουσιαστεί φυσικό ελάττωμα του προϊόντος κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης λόγω υπαιτιότητας του κατασκευαστή, ο Αγοραστής δικαιούται δωρεάν επισκευής της ζημιάς. Η αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος προβλέπεται μόνο στη περίπτωση αδυναμίας επισκευής ύστερα από αίτημα του Αγοραστή και αξιολόγηση του Εγγυητή.

4. Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει ζημιές που προκύπτουν από

α. Μηχανική βλάβη

β. Ζημιές που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά, επαναφόρτωση και συναρμολόγηση του προϊόντο

γ. Ακατάλληλη χρήση του προϊόντος, αμέλεια του Αγοραστή ή χρήση του προϊόντος αντίθετη με το εγχειρίδιο χρήσης, τους ισχύοντες κανονισμούς ή κρατικά και τοπικά νομοθετικά πλαίσια.

δ. Ζημιά ή δυσλειτουργία που προκύπτει από εξωγενείς παράγοντες, περιστάσεις πέρα από τον έλεγχο του Εγγυητή ή ανωτέρα βία. Ενδεικτικά: πυρκαγιά, πλημμύρα, κεραυνός, άλλες φυσικές καταστροφές (συμπεριλαμβανομένου του ανέμου με δύναμη άνω των 15 κόμβων) ή άλλα απρόβλεπτα ατυχήματα, υπερτάσεις στο τηλέφωνο ή το ηλεκτρικό δίκτυο, λανθασμένη τάση τροφοδοσίας, σύνδεση σε μη γειωμένη πρίζα κ.α.

ε. Στα προϊόντα νεροτσουλήθρων, υδάτινων πάρκων, υδάτινων πισινών και άλλων προϊόντων των οποίων η χρήση περιλαμβάνει τη χρήση νερού: Η τοποθέτηση του προϊόντος σε ανώμαλο έδαφος ή πλήρωση οποιουδήποτε στοιχείου του προϊόντος: (i) με υγρό διαφορετικό από νερό ή ( ii) με νερό άνω του 70% χωρητικότητας.

στ. Στα προϊόντα πλήρωσης αέρα μέσω φυσητήρα: Η υπέρβαση της μέγιστης τιμής πίεσης ή αδυναμία χρήσης συσκευών άντλησης/πίεσης σύμφωνα με τις οδηγίες λειτουργίας.

ζ. Φυσιολογική φθορά του προϊόντος

η. Τροποποιήσεις, αλλαγές, προσαρμογές ή επισκευές που έγιναν από οποιονδήποτε πέραν του παρόχου που υποδεικνύεται από τον Εγγυητή.

θ. Ζημιές ή ελαττώματα που προκύπτουν μετά την περίοδο εγγύησης.

ι. H εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές στα εξαρτήματα: Δακτυλίους D (βάσεις στήριξης έλξης), σκαλοπάτια, λαβές και αντικαταστάσιμα εξαρτήματα ή τμήματα ολίσθησης (ισχύει για όλες τις φουσκωτές συσκευές).

5. Ο Αγοραστής ΧΑΝΕΙ την Εγγύηση σε περίπτωση:

α. Τροποποιήσεων, αλλαγών, προσαρμογών ή επισκευών που έγιναν από οποιονδήποτε πέραν του παρόχου που υποδεικνύεται από τον Εγγυητή.

β. Χρήση προϊόντων τους μήνες Νοέμβριο-Μάρτιο σε εξωτερικό χώρο και όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέσει κάτω από 10 βαθμούς Κελσίου.

γ. Αποτυχία να στεγνώσει σωστά το προϊόν πριν από την αποθήκευση τους.

δ. Αδυναμία παροχής κατάλληλου στρώματος που απομονώνει το προϊόν από το υπόστρωμα και το έδαφος.

ε. Μεταπώληση του προϊόντος.

στ. Στα προϊόντα πλωτών υδάτινων πάρκων, προϋπόθεση για τη διατήρηση της εγγύησης είναι η γραπτή ενημέρωση του Εγγυητή από τον Αγοραστή για την αποξήλωση του πλωτού υδάτινου πάρκου για την περίοδο από Νοέμβριο έως Μάρτιο, έως και μία εβδομάδα από την ημερομηνία της αποπεράτωσης των εργασιών αποσυναρμολόγησης. Η αποσυναρμολόγηση πρέπει να γίνει πριν την περίοδο Νοεμβρίου - Μαρτίου. Προς αποφυγή οποιασδήποτε ασάφειας, ο αγοραστής χάνει την εγγύηση εάν δεν ενημερώσει τον Εγγυητή και εάν το πάρκο δεν αποσυναρμολογηθεί πριν από τον Νοέμβριο.

6. Η εγγύηση ισχύει μόνο για νομικά πρόσωπα που αγόρασαν το προϊόν απευθείας από τον Εγγυητή. Η εγγύηση δεν επεκτείνεται σε επόμενους αγοραστές του προϊόντος.

7. Οι υπηρεσίες στα πλαίσια της εγγύησης παρέχονται από τον πάροχο που ορίζεται από τον Εγγυητή.

8. Πριν στείλετε το ελαττωματικό προϊόν για επισκευή, πρέπει να γνωστοποιήσετε την αστοχία στον Εγγυητή. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να:

α. Τεκμηριώστε τα ελαττώματα και τις αστοχίες του προϊόντος μαζί με την ένδειξη της αιτίας της εμφάνισής τους.

β. Αποστείλετε ευκρινές φωτογραφίες μαζί με λεπτομερή περιγραφή του τεχνικού προβλήματος και απόδειξη αγοράς στη διεύθυνση e-mail του Εγγυητή.

γ. Ολοκληρωθεί η εξέταση του αιτήματος από τον Εγγυητή.

 9. Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον Αγοραστή περαιτέρω πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την εξέταση της αξίωσης εγγύησης.

10. Στην περίπτωση θετική έκβασης ενός αιτήματος κάλυψης στα πλαίσια εγγύησης, ο Εγγυητής οφείλει να ενημερώσει τον Αγοραστή για τη διεύθυνση του Παρόχου που θα εκτελέσει τις επισκευές. Η συσκευή θα πρέπει:

α. Παραδώστε απευθείας στον πάροχο υπηρεσιών που υποδεικνύεται από τον Εγγυητή

β. Αποστολή στον πάροχο υπηρεσιών που υποδεικνύεται από τον Εγγυητή

11. Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα να επιλέξει μονομερώς τη μέθοδο αποκατάστασης του ελαττώματος, ιδίως εάν αυτό δικαιολογείται από τεχνικούς λόγους.

12. Ο Εγγυητής επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και προς τις δύο κατευθύνσεις εάν το αίτημα γίνει αποδεκτό. Διαφορετικά, το κόστος αποστολής και των δύο κατευθύνσεων καλύπτεται από τον Αγοραστή.

13. Τα ελαττώματα που αναγνωρίστηκαν στα πλαίσια της αίτησης θα αποκατασταθούν από τον Εγγυητή εντός της προθεσμίας που συμφωνήθηκε, αλλά όχι περισσότερο από 30 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποδοχής του προϊόντος για επισκευή από τον πάροχο Σέρβις που υποδεικνύεται από τον Εγγυητή.

14. Εάν η επισκευή απαιτεί αγορά ανταλλακτικών από το εξωτερικό, η προθεσμία επισκευής παρατείνεται αντίστοιχα με τον χρόνο παράδοσης των ανταλλακτικών. Για την οποία ο Εγγυητής ή ο πάροχος Σέρβις θα ειδοποιήσουν τον Αγοραστή.

15. Στο μέτρο που δεν ρυθμίζεται, εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα της Πολωνίας για την εγγύηση ποιότητας στις πωλήσεις.