Κάρτα Εγγύησης

Εγγυητής - το νομικό πρόσωπο που παρέχει την εγγύηση, δηλαδή η εταιρεία GunGan sp. z o.o., με έδρα στο Βρότσλαβ, οδός Boczna 4/310, ΑΦΜ: 8992819315, KRS: 0000679280

Αγοραστής - φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή οργανιστική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο, το οποίο αγόρασε το προϊόν απευθείας από τον Εγγυητή.

Σέρβις – τρίτος φορέας συνεργαζόμενος με τον Εγγυητή

Όροι Εγγύησης

  1. Η εταιρεία GunGan Sp. z o.o. παρέχει στους Αγοραστές εγγύηση καλής λειτουργίας του προϊόντος για περίοδο:
    • ενός έτους – για προϊόντα με κλειστό κύκλωμα αέρα, δηλαδή εκείνα που δεν απαιτούν συνεχή σύνδεση με φυσητήρα (π.χ. μπάλες Bumper Ball, μπάλες νερού, πισίνες),
    • δύο ετών για το υλικό και ενός έτους για τις ραφές – για προϊόντα με συνεχή παροχή αέρα, δηλαδή εκείνα που απαιτούν συνεχή σύνδεση με φυσητήρα (π.χ. φουσκωτές παιδικές χαρές, τσουλήθρες, εμπόδια),
    • για πλωτά υδάτινα πάρκα – ισχύει διετής εγγύηση.
    • για λοιπά προϊόντα που δεν υπάγονται στις παραπάνω κατηγορίες, π.χ. Archery Tag – ισχύει εγγύηση ενός έτους.
    • για εκτυπώσεις πάνω στα προϊόντα – ισχύει εγγύηση ενός έτους.
  2. Η περίοδος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στη σύμβαση.
  3. Η εγγύηση ισχύει μόνο εντός της Πολωνικής Δημοκρατίας.
  4. Εάν κατά τη διάρκεια της εγγύησης παρουσιαστεί φυσικό ελάττωμα λόγω υπαιτιότητας του κατασκευαστή, ο Αγοραστής δικαιούται δωρεάν επιδιόρθωση.
  5. Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει ζημιές που προκλήθηκαν από:
    • μηχανικές φθορές,
    • ζημιές κατά τη μεταφορά και εκφόρτωση,
    • εσφαλμένη χρήση, αμέλεια ή μη συμμόρφωση με τις οδηγίες χρήσης ή τους κανονισμούς,
    • περιστατικά ανωτέρας βίας όπως πυρκαγιά, πλημμύρα, κεραυνός, φυσικές καταστροφές (συμπεριλαμβανομένου ανέμου άνω των 15 κόμβων), διακοπές ρεύματος ή μη ορθή τάση, μη γειωμένη πρίζα,
    • τοποθέτηση του προϊόντος σε ανώμαλο έδαφος ή γέμισμα με άλλο υγρό εκτός από νερό ή με νερό άνω του 70% της χωρητικότητας,
    • υπέρβαση της μέγιστης πίεσης ή μη χρήση κατάλληλων αντλιών σύμφωνα με τις οδηγίες ή την τεχνική τεκμηρίωση,
    • φυσιολογική φθορά,
    • τροποποιήσεις, αλλαγές ή επισκευές από μη εξουσιοδοτημένο σέρβις,
    • ζημιές ή ελαττώματα που εμφανίστηκαν μετά τη λήξη της περιόδου εγγύησης,
    • ζημιές σε κρίκους πρόσδεσης, σκαλάκια, λαβές ή αφαιρούμενα τμήματα τσουλήθρας.
  6. Ο Αγοραστής ΧΑΝΕΙ την εγγύηση εάν:
    • πραγματοποιηθούν τροποποιήσεις ή επισκευές από μη εξουσιοδοτημένο φορέα,
    • τα προϊόντα χρησιμοποιούνται μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου ή σε θερμοκρασίες κάτω των 10o Κελσίου,
    • δεν στεγνώθηκε σωστά το προϊόν πριν την αποθήκευση,
    • δεν εξασφαλίστηκε κατάλληλη μόνωση από το έδαφος,
    • το προϊόν μεταπωλήθηκε,
    • σε περίπτωση πλωτών πάρκων – εάν δεν ενημερώθηκε γραπτώς ο Εγγυητής για την αποσυναρμολόγηση μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου ή αν η αποσυναρμολόγηση έγινε εκτός επιτρεπόμενης περιόδου.
  7. Η εγγύηση ισχύει μόνο για αγορές που έγιναν απευθείας από τον Εγγυητή. Δεν ισχύει για μεταπώληση.
  8. Η εξυπηρέτηση εγγύησης παρέχεται από εξουσιοδοτημένο Σέρβις.
  9. Πριν την αποστολή ελαττωματικού προϊόντος πρέπει να δηλωθεί η βλάβη στον Εγγυητή. Πρέπει να:
    • τεκμηριωθούν τα ελαττώματα με περιγραφή αιτιών,
    • αποσταλούν φωτογραφίες και περιγραφή της τεχνικής βλάβης με απόδειξη αγοράς στη διεύθυνση email του καταστήματος,
    • αναμένεται η απόφαση του Εγγυητή σχετικά με τη διαμαρτυρία.
  10. Ο Εγγυητής μπορεί να ζητήσει επιπλέον πληροφορίες απαραίτητες για τη διεκπεραίωση της εγγυητικής διαμαρτυρίας.
  11. Σε περίπτωση θετικής απόφασης, ο Εγγυητής θα ενημερώσει τον Αγοραστή για τη διεύθυνση του εξουσιοδοτημένου Σέρβις, όπου πρέπει:
    • να παραδοθεί απευθείας το προϊόν ή
    • να αποσταλεί με ταχυμεταφορά.
  12. Ο Εγγυητής διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς επιλογής του τρόπου επισκευής, ανάλογα με τεχνικές ή τεχνολογικές αιτίες.
  13. Ο Εγγυητής αναλαμβάνει το κόστος αποστολής (ο ίδιος παραγγέλνει τον courier). Εάν η διαμαρτυρία απορριφθεί, το κόστος καλύπτεται από τον Αγοραστή.
  14. Οι βλάβες που εμφανίζονται κατά την περίοδο εγγύησης επισκευάζονται εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή από το Σέρβις, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
  15. Εάν απαιτείται εισαγωγή ανταλλακτικών από το εξωτερικό, ο χρόνος επισκευής παρατείνεται αναλόγως – ο Αγοραστής θα ενημερωθεί.
  16. Για θέματα που δεν καλύπτονται εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα για την εγγύηση ποιότητας κατά την πώληση.