ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΚΑΤΑΣΤΗΜΆΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ

               Ο παρών κανονισμός καθορίζει τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις, τους κανόνες και τον τρόπο των πωλήσεων που πραγματοποιούνται από την GUNGAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, με έδρα το Βρότσλαβ, μέσω του διαδικτυακού καταστήματος gangaru.pl (εφεξής "το διαδικτυακό κατάστημα") και καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την παροχή δωρεάν ηλεκτρονικών υπηρεσιών από την GUNGAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, με έδρα το Βρότσλαβ.

§ 1 Ορισμοί

               1) Εργάσιμες ημέρες - νοούνται οι ημέρες της εβδομάδας από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών.

               2) Παράδοση - σημαίνει την πραγματική πράξη παράδοσης των αγαθών που καθορίζονται στην παραγγελία στον Πελάτη από τον Πωλητή μέσω του Προμηθευτή.

               3) Προμηθευτής - σημαίνει την εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεται ο Πωλητής για την παράδοση των αγαθών. 4) Κωδικός πρόσβασης - σημαίνει μια σειρά γραμμάτων και συμβόλων του Πελάτη.

               4) Κωδικός πρόσβασης - σημαίνει μια ακολουθία γραμμάτων, ψηφιακών ή άλλων χαρακτήρων που επιλέγει ο Πελάτης κατά την εγγραφή στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, η οποία χρησιμοποιείται για την εξασφάλιση της πρόσβασης στον λογαριασμό του Πελάτη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

               5) Πελάτης - σημαίνει οντότητα στην οποία, σύμφωνα με τους Κανονισμούς και τις νομικές διατάξεις, μπορούν να παρέχονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες ή με την οποία μπορεί να συναφθεί Σύμβαση Πώλησης.

               6) Καταναλωτής - νοείται το φυσικό πρόσωπο που προβαίνει σε νόμιμη συναλλαγή με επιχειρηματία η οποία δεν συνδέεται άμεσα με την οικονομική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.

               7) Λογαριασμός Πελάτη - σημαίνει έναν ατομικό πίνακα για κάθε Πελάτη, που εγκαινιάζεται προς όφελός του από τον Πωλητή, αφού ο Πελάτης εγγραφεί και συνάψει συμφωνία για την παροχή της υπηρεσίας τήρησης Λογαριασμού Πελάτη.

               8) Επιχειρηματίας - νοείται το φυσικό πρόσωπο, το νομικό πρόσωπο ή η οργανωτική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο, αλλά στην οποία ο νόμος παρέχει δικαιοπρακτική ικανότητα, που ασκεί στο όνομά του επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα και εκτελεί νομική πράξη που συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.

               9. Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή - σημαίνει το φυσικό πρόσωπο που συνάπτει Σύμβαση Πώλησης που συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, όταν από το περιεχόμενο της Σύμβασης Πώλησης προκύπτει ότι αυτή δεν είναι επαγγελματικής φύσης για τον εν λόγω Επιχειρηματία, ιδίως απορρέουσα από το αντικείμενο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, που διατίθεται βάσει των διατάξεων του Κεντρικού Μητρώου και των Πληροφοριών για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα.

               (10) Κανόνες και Κανονισμοί - σημαίνει τους παρόντες Κανόνες και Κανονισμούς.

               11) Εγγραφή - σημαίνει μια πραγματική ενέργεια που πραγματοποιείται με τον τρόπο που ορίζεται στους Κανονισμούς, η οποία απαιτείται για να μπορεί ο Πελάτης να χρησιμοποιεί όλες τις λειτουργίες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.

               12. Προσωπικό σημείο συλλογής - σημαίνει ένα σημείο που προορίζεται για την εξυπηρέτηση των Πελατών στη διεύθυνση: ul. Boczna 4/310 50-502, Wrocław, Πολωνία.

               13. Πωλητής - σημαίνει την GUNGAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ με έδρα στο Wrocław (50-502), ul. Boczna 4/310, NIP: 8992819315, REGON: 367335325, εγγεγραμμένη στο Μητρώο Επιχειρηματιών που τηρείται από το Περιφερειακό Δικαστήριο Wrocław-Fabryczna στο Wrocław, VI Οικονομικό Τμήμα του Εθνικού Δικαστικού Μητρώου με αριθμό KRS 0000679280, με μετοχικό κεφάλαιο 5.000 PLN, e-mail: kontakt@gungan.pl, η οποία είναι επίσης ο ιδιοκτήτης του Διαδικτυακού Καταστήματος.

                              Αριθμός BDO - 000010240.

               14. Ιστοσελίδα Καταστήματος - σημαίνει την ιστοσελίδα υπό την οποία ο Πωλητής λειτουργεί το Διαδικτυακό Κατάστημα, που λειτουργεί στον τομέα gangaru.gr

 

               15. Εμπορεύματα - σημαίνει ένα προϊόν που παρουσιάζεται από τον Πωλητή μέσω της Ιστοσελίδας του Καταστήματος και μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο Σύμβασης Πώλησης.

               16. Ανθεκτικότητα - η ικανότητα των Αγαθών να διατηρούν τις λειτουργίες και τις ιδιότητές τους κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης.

               17. Ανθεκτικό μέσο - νοείται το υλικό ή το εργαλείο που επιτρέπει στον Πελάτη ή στον Πωλητή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά στον Πελάτη, κατά τρόπο που επιτρέπει την πρόσβαση στις πληροφορίες στο μέλλον για χρονικό διάστημα κατάλληλο για τους σκοπούς για τους οποίους χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες και που επιτρέπει την αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών σε αμετάβλητη μορφή.

               18. Σύμβαση πώλησης - σημαίνει σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως που συνάπτεται, σύμφωνα με τις αρχές που ορίζονται στους Όρους και Προϋποθέσεις, μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή.

§ 2 Γενικές διατάξεις και χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος

               1. Οποιαδήποτε και όλα τα δικαιώματα επί του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών δικαιωμάτων, των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας επί του ονόματός του, του διαδικτυακού του τομέα, του ιστοτόπου του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, καθώς και επί των προτύπων, των εντύπων, των λογότυπων που τοποθετούνται στον ιστοτόπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (με εξαίρεση τα λογότυπα και τις εικόνες που παρουσιάζονται στον ιστοτόπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με σκοπό την παρουσίαση των εμπορευμάτων, τα πνευματικά δικαιώματα των οποίων ανήκουν σε τρίτους) ανήκουν στον Πωλητή και η χρήση τους μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με τον τρόπο που ορίζεται και σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις και με τη συναίνεση του Πωλητή που εκφράζεται εγγράφως.

               (2) Ο Πωλητής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι η χρήση του δικτυακού τόπου είναι δυνατή για τους χρήστες του Διαδικτύου με τη χρήση όλων των δημοφιλών προγραμμάτων περιήγησης στο Διαδίκτυο, των λειτουργικών συστημάτων, των τύπων συσκευών και των τύπων συνδέσεων στο Διαδίκτυο. Οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για τη χρήση του Ιστότοπου του Καταστήματος είναι ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο με τουλάχιστον Microsoft Edge 109 ή Internet Explorer 11 ή Chrome 110 ή FireFox 109 ή Opera 95 ή Safari 11 ή νεότερο, με ενεργοποιημένη τη Javascript, αποδοχή cookies και σύνδεση στο διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 256 kbit/s. Ο ιστότοπος του Καταστήματος είναι βελτιστοποιημένος για ελάχιστη ανάλυση οθόνης 1024x768 pixels.

               (3) Ο Πωλητής χρησιμοποιεί τον μηχανισμό των αρχείων "cookies", τα οποία αποθηκεύονται από τον διακομιστή του Πωλητή στον σκληρό δίσκο της τελικής συσκευής του Πελάτη, όταν οι Πελάτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα του Καταστήματος. Η χρήση των cookies αποσκοπεί στην ορθή λειτουργία της Ιστοσελίδας του Καταστήματος στις τελικές συσκευές των Πελατών. Ο μηχανισμός αυτός δεν προκαλεί βλάβη στον τερματικό εξοπλισμό του Πελάτη και δεν προκαλεί αλλαγές στη διαμόρφωση του τερματικού εξοπλισμού του Πελάτη ή του λογισμικού που είναι εγκατεστημένο σε αυτές τις συσκευές. Κάθε Πελάτης μπορεί να απενεργοποιήσει τον μηχανισμό "cookies" στο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο της τερματικής του συσκευής. Ο Πωλητής επισημαίνει ότι η απενεργοποίηση των "cookies", ωστόσο, μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες ή να καταστήσει αδύνατη τη χρήση του δικτυακού τόπου του Καταστήματος.

               (4) Προκειμένου να υποβάλει παραγγελία στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μέσω του Ιστότοπου του Καταστήματος και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω του Ιστότοπου του Καταστήματος, είναι απαραίτητο ο Πελάτης να διαθέτει ενεργό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

               5. Απαγορεύεται στον Πελάτη να παρέχει παράνομο περιεχόμενο και να χρησιμοποιεί το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, τον Ιστότοπο του Καταστήματος ή τις δωρεάν υπηρεσίες που παρέχει ο Πωλητής, με τρόπο που αντιβαίνει στο νόμο, τα χρηστά ήθη ή παραβιάζει τα προσωπικά δικαιώματα τρίτων.

               6ο Ο Πωλητής δηλώνει ότι ο δημόσιος χαρακτήρας του Διαδικτύου και η χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά μπορεί να συνδέεται με τον κίνδυνο απόκτησης και τροποποίησης των δεδομένων του Πελάτη από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα, οπότε οι Πελάτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα τεχνικά μέτρα για την ελαχιστοποίηση των προαναφερθέντων κινδύνων. Ειδικότερα, θα πρέπει να χρησιμοποιούν λογισμικό προστασίας από ιούς και λογισμικό προστασίας ταυτότητας για την προστασία της ταυτότητας όσων χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο. Ο Πωλητής δεν θα ζητήσει ποτέ από τον Πελάτη να παράσχει τον Κωδικό πρόσβασης σε οποιαδήποτε μορφή.

               (7) Δεν επιτρέπεται η χρήση των πόρων και των λειτουργιών του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με σκοπό την πραγματοποίηση από τον Πελάτη οποιασδήποτε δραστηριότητας που θα παραβίαζε τα συμφέροντα του Πωλητή, δηλαδή διαφημιστική δραστηριότητα άλλου επιχειρηματία ή προϊόντος- δραστηριότητα που συνίσταται σε ανάρτηση περιεχομένου άσχετου με την επιχείρηση του Πωλητή- δραστηριότητα που συνίσταται σε ανάρτηση ψευδούς ή παραπλανητικού περιεχομένου.

§ 3 Εγγραφή

               (1) Προκειμένου να δημιουργήσει Λογαριασμό Πελάτη, ο Πελάτης υποχρεούται να εγγραφεί δωρεάν.

               (2) Η εγγραφή δεν είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

               (3) Για την εγγραφή, ο Πελάτης πρέπει να συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής που διαθέτει ο Πωλητής στον Ιστότοπο του Καταστήματος και να αποστείλει τη συμπληρωμένη φόρμα εγγραφής ηλεκτρονικά στον Πωλητή επιλέγοντας την κατάλληλη λειτουργία στη φόρμα εγγραφής. Κατά τη διάρκεια της Εγγραφής, ο Πελάτης ορίζει έναν ατομικό Κωδικό πρόσβασης.

               (4) Κατά τη συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να διαβάσει τους Όρους και Προϋποθέσεις, αποδεχόμενος το περιεχόμενό τους σημειώνοντας το αντίστοιχο πεδίο στη φόρμα.

               (5) Κατά τη διάρκεια της Εγγραφής, ο Πελάτης μπορεί να συναινέσει οικειοθελώς στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων για σκοπούς μάρκετινγκ, σημειώνοντας το αντίστοιχο πεδίο στη φόρμα εγγραφής. Στην περίπτωση αυτή, ο Πωλητής ενημερώνει σαφώς για τον σκοπό της συλλογής των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη, καθώς και για τους γνωστούς ή αναμενόμενους αποδέκτες των εν λόγω δεδομένων.

               (6) Η συγκατάθεση του Πελάτη για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων για σκοπούς μάρκετινγκ δεν προϋποθέτει τη δυνατότητα σύναψης συμφωνίας με τον Πωλητή για την ηλεκτρονική παροχή της υπηρεσίας τήρησης του λογαριασμού του Πελάτη. Η συγκατάθεση μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή με την υποβολή σχετικής δήλωσης του Πελάτη στον Πωλητή. Η δήλωση μπορεί, για παράδειγμα, να αποσταλεί στη διεύθυνση του Πωλητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

               (7) Μετά την υποβολή της συμπληρωμένης φόρμας εγγραφής, ο Πελάτης λαμβάνει αμέσως, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει στη φόρμα εγγραφής, επιβεβαίωση της εγγραφής από τον Πωλητή. Τη στιγμή αυτή συνάπτεται η συμφωνία για την ηλεκτρονική παροχή της υπηρεσίας διατήρησης του Λογαριασμού του Πελάτη και παρέχεται στον Πελάτη η δυνατότητα να έχει πρόσβαση στον Λογαριασμό του Πελάτη και να προβαίνει σε αλλαγές στα δεδομένα που παρασχέθηκαν κατά την Εγγραφή.

§ 4 Παραγγελίες

               (1) Οι πληροφορίες που περιέχονται στον ιστότοπο του Καταστήματος δεν αποτελούν προσφορά του Πωλητή κατά την έννοια του Αστικού Κώδικα, αλλά μόνο πρόσκληση προς τους πελάτες να υποβάλουν προσφορές για τη σύναψη σύμβασης πώλησης.

               2. Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παραγγελίες στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μέσω της Ιστοσελίδας του Καταστήματος 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο.

               (3) Ο Πελάτης που πραγματοποιεί παραγγελία μέσω της Ιστοσελίδας του Καταστήματος, ολοκληρώνει την παραγγελία επιλέγοντας τα Αγαθά για τα οποία ενδιαφέρεται. Τα Αγαθά προστίθενται στην παραγγελία επιλέγοντας την επιλογή "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" κάτω από τα συγκεκριμένα Αγαθά που παρουσιάζονται στον Ιστότοπο του Καταστήματος. Ο Πελάτης, αφού ολοκληρώσει ολόκληρη την παραγγελία και δηλώσει στο "ΚΑΛΑΘΙ" τον τρόπο παράδοσης και τον τρόπο πληρωμής, πραγματοποιεί την παραγγελία αποστέλλοντας το έντυπο παραγγελίας στον Πωλητή επιλέγοντας το κουμπί "Παραγγελία και πληρωμή" στον Ιστότοπο του Καταστήματος. Κάθε φορά πριν από την αποστολή της παραγγελίας στον Πωλητή, ο Πελάτης ενημερώνεται για τη συνολική τιμή των επιλεγμένων αγαθών και της παράδοσης, καθώς και για όλα τα πρόσθετα έξοδα που υποχρεούται να καταβάλει σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης.

               (4) Η υποβολή παραγγελίας συνιστά προσφορά του Πελάτη προς τον Πωλητή για τη σύναψη Σύμβασης Πώλησης για τα Αγαθά που αποτελούν αντικείμενο της παραγγελίας.

               (5) Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο Πωλητής αποστέλλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Πελάτης επιβεβαίωση της τοποθέτησής της.

               (6) Στη συνέχεια, μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο Πωλητής αποστέλλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει παράσχει ο Πελάτης πληροφορίες σχετικά με την αποδοχή της παραγγελίας για επεξεργασία. Οι πληροφορίες σχετικά με την αποδοχή της παραγγελίας προς επεξεργασία αποτελούν δήλωση αποδοχής της προσφοράς που αναφέρεται στην παράγραφο 4.4 ανωτέρω από τον Πωλητή και με την παραλαβή τους από τον Πελάτη συνάπτεται η Σύμβαση Πώλησης.

               (7) Μετά τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης, ο Πωλητής επιβεβαιώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις του στον Πελάτη αποστέλλοντάς τους σε σταθερό μέσο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη ή εγγράφως στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Πελάτης κατά την εγγραφή ή την παραγγελία.

§ 5 Πληρωμές

               1) Οι τιμές στον ιστότοπο του Καταστήματος που εμφανίζονται δίπλα στα συγκεκριμένα Αγαθά είναι ακαθάριστες τιμές και δεν περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα παράδοσης και τυχόν άλλα έξοδα στα οποία ο Πελάτης υποχρεούται να επιβαρυνθεί σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης, για τα οποία ο Πελάτης θα ενημερωθεί κατά την επιλογή του τρόπου παράδοσης και την τοποθέτηση της παραγγελίας.

               (2) Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής για τα παραγγελθέντα Αγαθά:

               (α) τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή (σε αυτή την περίπτωση η επεξεργασία της παραγγελίας θα αρχίσει αφού ο Πωλητής αποστείλει στον Πελάτη επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας και αφού τα χρήματα πιστωθούν στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή),

               β) τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή με δυνατότητα προσωπικής παραλαβής σε σημείο προσωπικής παραλαβής (σε αυτή την περίπτωση, η επεξεργασία της παραγγελίας θα ξεκινήσει αμέσως μετά την αποστολή από τον Πωλητή στον Πελάτη επιβεβαίωσης παραγγελίας και τα αγαθά θα αποδεσμευτούν σε σημείο προσωπικής παραλαβής αφού πιστωθούν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή),

               (3) Ο Πελάτης θα πρέπει να προβεί στην πληρωμή της παραγγελίας με το ποσό που προκύπτει από τη συναφθείσα Σύμβαση Πώλησης εντός 7 εργάσιμων ημερών, εφόσον έχει επιλέξει τη μορφή της προπληρωμής.

               4. Εάν ο Πελάτης δεν προβεί στην πληρωμή εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην §5(3) των Όρων και Προϋποθέσεων, ο Πωλητής θα ορίσει στον Πελάτη πρόσθετη προθεσμία για να προβεί στην πληρωμή και θα τον ενημερώσει σχετικά σε σταθερό μέσο. Η ενημέρωση σχετικά με την πρόσθετη προθεσμία πληρωμής περιλαμβάνει επίσης πληροφορίες ότι μετά την άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας αυτής, ο Πωλητής θα υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης. Εάν η δεύτερη προθεσμία πληρωμής παρέλθει άπρακτη, ο Πωλητής αποστέλλει στον Πελάτη δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση σε σταθερό μέσο σύμφωνα με το άρθρο 491 του Αστικού Κώδικα.

§ 6 Παράδοση

               (1) Ο Πωλητής πραγματοποιεί την παράδοση παγκοσμίως.

               (2) Ο Πωλητής παραδίδει τα αγαθά σύμφωνα με τη Σύμβαση Πώλησης.

               (3) Ο Πωλητής αναρτά στον ιστότοπο του Καταστήματος πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των εργάσιμων ημερών που απαιτούνται για την Παράδοση και την επεξεργασία της παραγγελίας.

               (4) Η προθεσμία για την Παράδοση και την επεξεργασία μιας παραγγελίας που αναφέρεται στον Ιστότοπο του Καταστήματος υπολογίζεται σε εργάσιμες ημέρες σύμφωνα με την §5 (2) των Όρων και Προϋποθέσεων.

               5. Τα παραγγελθέντα αγαθά παραδίδονται στον Πελάτη μέσω του Προμηθευτή στη διεύθυνση που αναγράφεται στο έντυπο παραγγελίας.

               6ο Την ημέρα αποστολής των αγαθών στον Πελάτη (εάν δεν έχει επιλεγεί η δυνατότητα προσωπικής παραλαβής των αγαθών), αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη πληροφορίες που επιβεβαιώνουν την αποστολή του δέματος από τον Πωλητή.

               (7) Ο Πελάτης υποχρεούται να εξετάσει το παραδοθέν δέμα κατά τον χρόνο και με τον τρόπο που συνηθίζεται για δέματα συγκεκριμένου τύπου. Εάν το δέμα διαπιστωθεί ότι είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει από υπάλληλο του Προμηθευτή να συντάξει κατάλληλο πρωτόκολλο.

               (8) Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραλάβει τα παραγγελθέντα αγαθά αυτοπροσώπως. Η παραλαβή μπορεί να γίνει στο Σημείο Προσωπικής Παραλαβής κατά τις εργάσιμες ημέρες, κατά τις ώρες λειτουργίας που αναφέρονται στον ιστότοπο του Καταστήματος, κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με τον Πωλητή για την ημερομηνία παραλαβής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά.

               (9) Ο Πωλητής, σύμφωνα με τη βούληση του Πελάτη, επισυνάπτει στο παραδοτέο δέμα απόδειξη παραλαβής ή τιμολόγιο ΦΠΑ που καλύπτει τα παραδοθέντα Αγαθά.

                              Προκειμένου να λάβει τιμολόγιο ΦΠΑ, ο Πελάτης θα πρέπει να δηλώσει κατά την αγορά ότι αγοράζει τα Αγαθά ως επιχειρηματίας (φορολογούμενος). Η παραπάνω δήλωση γίνεται με τη σημείωση του κατάλληλου πεδίου στο έντυπο παραγγελίας, πριν από την αποστολή της παραγγελίας στον Πωλητή.

               (10) Σε περίπτωση απουσίας του Πελάτη στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο ίδιος κατά την παραγγελία ως διεύθυνση παράδοσης, υπάλληλος του Προμηθευτή θα αφήσει συμβουλευτικό σημείωμα ή θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί του τηλεφωνικά για να κανονίσει ημερομηνία κατά την οποία ο Πελάτης θα είναι παρών. Σε περίπτωση που τα παραγγελθέντα Αγαθά επιστραφούν στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα από τον Προμηθευτή, ο Πωλητής θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου, κανονίζοντας εκ νέου με τον Πελάτη την ημερομηνία και το κόστος της Παράδοσης.

§ 7 Εγγύηση για τους επιχειρηματίες

               (1) Ο Πωλητής διασφαλίζει ότι τα Αγαθά παραδίδονται χωρίς ελαττώματα. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του επιχειρηματία εάν τα αγαθά έχουν ελάττωμα.

               (2) Εάν τα Αγαθά έχουν ελάττωμα, ο Επιχειρηματίας μπορεί:

               (α) να προβεί σε δήλωση μείωσης της τιμής ή να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης, εκτός εάν ο Πωλητής αντικαταστήσει αμέσως και χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τον επιχειρηματία τα ελαττωματικά αγαθά με αγαθά χωρίς ελαττώματα ή αφαιρέσει το ελάττωμα.

                              Ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει εάν τα Αγαθά έχουν ήδη αντικατασταθεί ή επισκευαστεί από τον Πωλητή ή εάν ο Πωλητής δεν έχει εκπληρώσει την υποχρέωσή του να αντικαταστήσει τα Αγαθά με αγαθά χωρίς ελαττώματα ή να αφαιρέσει τα ελαττώματα. Ο Επιχειρηματίας μπορεί, αντί για την αποκατάσταση των ελαττωμάτων που προτείνει ο Πωλητής, να απαιτήσει την αντικατάσταση των Αγαθών με ελαττωματικά ή, αντί για την αντικατάσταση των Αγαθών, να απαιτήσει την αποκατάσταση των ελαττωμάτων, εκτός εάν η συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση με τον τρόπο που επιλέγει ο Επιχειρηματίας είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση με τον τρόπο που προτείνει ο Πωλητής. Κατά την εκτίμηση του υπερβολικού κόστους, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη η αξία των αγαθών χωρίς ελαττώματα, το είδος και η σημασία του ελαττώματος που διαπιστώθηκε, καθώς και η ταλαιπωρία στην οποία θα εκτίθετο ο επιχειρηματίας με άλλο τρόπο ικανοποίησης.

               β) να απαιτήσει την αντικατάσταση των ελαττωματικών αγαθών με αγαθά χωρίς ελαττώματα ή την αφαίρεση του ελαττώματος. Ο Πωλητής υποχρεούται να αντικαταστήσει τα ελαττωματικά Εμπορεύματα με Εμπορεύματα χωρίς ελαττώματα ή να αφαιρέσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τον επιχειρηματία.

                              Ο Πωλητής µπορεί να αρνηθεί να ικανοποιήσει το αίτηµα του Επιχειρηµατία εάν η συµµόρφωση του ελαττωµατικού Αγαθού µε τη Σύµβαση Πώλησης µε τρόπο που επιλέγει ο Επιχειρηµατίας είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση µε τον άλλο δυνατό τρόπο συµµόρφωσης του Αγαθού µε τη Σύµβαση Πώλησης. Το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης βαρύνει τον Πωλητή. 3.

               (3) Ο Επιχειρηματίας που ασκεί τα δικαιώματα εγγύησης υποχρεούται να παραδώσει το ελαττωματικό αγαθό στη διεύθυνση του Πωλητή. Τα έξοδα παράδοσης καλύπτονται από τον Πωλητή.

               (4) Ο Πωλητής ευθύνεται στο πλαίσιο της εγγύησης αν διαπιστωθεί φυσικό ελάττωμα πριν από την παρέλευση δύο ετών από την παράδοση των αγαθών στον Επιχειρηματία. Η αξίωση για διόρθωση ελαττωμάτων ή αντικατάσταση των αγαθών με αγαθά χωρίς ελαττώματα παραγράφεται μετά από ένα έτος, αλλά η προθεσμία αυτή δεν μπορεί να λήξει πριν από τη λήξη της προθεσμίας που αναφέρεται στην πρώτη πρόταση. Εντός αυτής της περιόδου, ο επιχειρηματίας μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης ή να προβεί σε δήλωση μείωσης της τιμής λόγω ελαττώματος των αγαθών. Εάν ο επιχειρηματίας έχει ζητήσει την αντικατάσταση των αγαθών με αγαθά χωρίς ελαττώματα ή την άρση του ελαττώματος, η προθεσμία για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης ή τη δήλωση μείωσης της τιμής αρχίζει με την άπρακτη λήξη της προθεσμίας για την αντικατάσταση των αγαθών ή την άρση του ελαττώματος.

               5ο Τυχόν παράπονα σχετικά με τα Αγαθά ή την εκτέλεση της Σύμβασης Πώλησης, ο Επιχειρηματίας μπορεί να τα αποστείλει εγγράφως στη διεύθυνση του Πωλητή.

               6ο Ο Πωλητής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της αίτησης που περιέχει το παράπονο, θα απαντήσει στο παράπονο σχετικά με τα Αγαθά ή το παράπονο που σχετίζεται με την εκτέλεση της Σύμβασης Πώλησης που ανέφερε ο Επιχειρηματίας.

               7. Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παράπονο στον Πωλητή σε σχέση με τη χρήση δωρεάν υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά από τον Πωλητή. Το παράπονο μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά και να αποσταλεί στη διεύθυνση kontakt@gangaru.pl. Ο Επιχειρηματίας θα πρέπει να συμπεριλάβει στην καταγγελία περιγραφή του προβλήματος. Ο Πωλητής θα εξετάσει αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών, την καταγγελία και θα δώσει απάντηση στον Επιχειρηματία.

§ 8 Εγγύηση

               (1) Τα αγαθά που πωλούνται από τον Πωλητή μπορεί να καλύπτονται από εγγύηση που χορηγείται από τον κατασκευαστή των αγαθών ή τον διανομέα.

               (2) Στην περίπτωση των Αγαθών που καλύπτονται από την εγγύηση, οι πληροφορίες σχετικά με την ύπαρξη και το περιεχόμενο της εγγύησης παρουσιάζονται κάθε φορά στην ιστοσελίδα του Καταστήματος.

§ 9 Μη συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση

Καταγγελία του Καταναλωτή και του επιχειρηματία με δικαιώματα του Καταναλωτή

               (1) Τα αγαθά είναι σύμφωνα με τη σύμβαση, εάν, ιδίως, τα:

               (α) η περιγραφή, ο τύπος, η ποσότητα, η ποιότητα, η πληρότητα και η λειτουργικότητα και, όσον αφορά τα αγαθά με ψηφιακά στοιχεία, επίσης η συμβατότητα, η διαλειτουργικότητα και η διαθεσιμότητα ενημερώσεων,

               β) την καταλληλότητά τους για τον συγκεκριμένο σκοπό για τον οποίο τα χρειάζεται ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή, τον οποίο ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή έχει γνωστοποιήσει στον Πωλητή το αργότερο κατά τη σύναψη της σύμβασης και τον οποίο ο Πωλητής έχει αποδεχθεί.

               (2) Επιπλέον, τα αγαθά, προκειμένου να θεωρηθεί ότι είναι σύμφωνα με τη σύμβαση, πρέπει

               (α) να είναι κατάλληλα για τους σκοπούς για τους οποίους τα αγαθά αυτού του είδους χρησιμοποιούνται συνήθως, λαμβάνοντας υπόψη την ισχύουσα νομοθεσία, τα τεχνικά πρότυπα ή την ορθή πρακτική,

               (β) να εμφανίζονται σε τέτοια ποσότητα και να έχουν τέτοια χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της Αντοχής και της ασφάλειας και, σε σχέση με τα Αγαθά με ψηφιακά στοιχεία, επίσης της λειτουργικότητας και της συμβατότητας, τα οποία είναι τυπικά για τα Αγαθά αυτού του είδους και τα οποία ο Καταναλωτής ή ένας Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή μπορεί εύλογα να αναμένει, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση των Αγαθών και τις δημόσιες διαβεβαιώσεις του Πωλητή, των νόμιμων προκατόχων του ή των προσώπων που ενεργούν για λογαριασμό τους, ιδίως στη διαφήμιση ή στην επισήμανση, εκτός εάν ο Πωλητής αποδείξει ότι:

               α. δεν γνώριζε την εν λόγω δημόσια διαβεβαίωση και, κρίνοντας λογικά, δεν θα μπορούσε να την γνωρίζει,

               β. πριν από τη σύναψη της σύμβασης, η δημόσια διαβεβαίωση διορθώθηκε με τους όρους και τη μορφή με την οποία δόθηκε η δημόσια διαβεβαίωση ή με ανάλογο τρόπο,

               γ. η δημόσια διαβεβαίωση δεν επηρέασε την απόφαση του Καταναλωτή ή του εμπόρου με εξουσίες του Καταναλωτή να συνάψει τη σύμβαση.

               γ. να παρέχεται με τη συσκευασία, τα εξαρτήματα και τις οδηγίες που ο Καταναλωτής ή ο έμπορος με τα δικαιώματα του Καταναλωτή μπορεί εύλογα να αναμένει να παρέχονται,

               δ) να είναι της ίδιας ποιότητας με το δείγμα ή το σχέδιο που ο πωλητής έχει θέσει στη διάθεση του Καταναλωτή ή του επιχειρηματία με δικαιώματα του Καταναλωτή πριν από τη σύναψη της σύμβασης και να ανταποκρίνεται στην περιγραφή του εν λόγω δείγματος ή σχεδίου.

               (3) Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση στον βαθμό που αναφέρεται στην §9.2, εάν ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα του Καταναλωτή, το αργότερο κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης, ενημερώθηκε σαφώς ότι ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό των αγαθών αποκλίνει από τις απαιτήσεις συμμόρφωσης με τη σύμβαση που ορίζονται στην §9.2, και αποδέχθηκε ρητά και χωριστά την έλλειψη ενός συγκεκριμένου χαρακτηριστικού των αγαθών.

               (4) Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση που προκύπτει από ακατάλληλη εγκατάσταση των Αγαθών, εάν

               (α) αυτή έχει πραγματοποιηθεί από τον Πωλητή ή με ευθύνη του Πωλητή,

               (β) η εσφαλμένη εγκατάσταση που πραγματοποιήθηκε από τον Καταναλωτή ή τον Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή οφειλόταν σε σφάλματα στις οδηγίες που δόθηκαν από τον Επιχειρηματία ή τρίτο.

               (5) Ο Πωλητής ευθύνεται για την έλλειψη συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση που υφίσταται κατά τον χρόνο παράδοσης και αποκαλύπτεται εντός δύο ετών από τον χρόνο αυτό, εκτός εάν η διάρκεια χρησιμότητας των αγαθών, όπως καθορίζεται από τον Πωλητή, τους νόμιμους προκατόχους του ή τα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό τους, είναι μεγαλύτερη. Οποιαδήποτε μη συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση, η οποία αποκαλύπτεται πριν από την παρέλευση δύο ετών από τη στιγμή της παράδοσης των αγαθών, τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης των αγαθών, εκτός εάν αποδειχθεί το αντίθετο ή εάν το τεκμήριο δεν μπορεί να συμβιβαστεί με την ειδική φύση των αγαθών ή τη φύση της μη συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση.

               (6) Ο Πωλητής δεν δικαιούται να επικαλεστεί την παρέλευση της προθεσμίας για τη διαπίστωση της μη συμμόρφωσης των Αγαθών με τη σύμβαση που ορίζεται στο άρθρο 9 (5), εάν έχει αποκρύψει δόλια αυτή τη μη συμμόρφωση.

               (7) Εάν τα αγαθά δεν συνάδουν με τη σύμβαση, ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή μπορεί να ζητήσει επισκευή ή αντικατάσταση.

               (8) Ο Πωλητής μπορεί να προβεί σε αντικατάσταση, όταν ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή απαιτεί επισκευή, ή ο Πωλητής μπορεί να προβεί σε επισκευή, όταν ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή απαιτεί αντικατάσταση, εάν η συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση με τρόπο που επιλέγει ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικές δαπάνες για τον Πωλητή. Εάν η επισκευή και η αντικατάσταση είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος για τον Πωλητή, μπορεί να αρνηθεί να φέρει τα αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση.

               (9) Κατά την εκτίμηση του υπερβολικού κόστους για τον Πωλητή, λαμβάνονται υπόψη όλες οι περιστάσεις της υπόθεσης, ιδίως η σημασία της μη συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση, η αξία των αγαθών σύμφωνα με τη σύμβαση και η υπερβολική ταλαιπωρία για τον Καταναλωτή ή τον Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή που προκύπτει από τη μεταβολή της συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση.

               (10) Ο Πωλητής προβαίνει σε επισκευή ή αντικατάσταση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη στιγμή που ο Πωλητής ενημερώθηκε από τον Καταναλωτή ή έναν Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή για την έλλειψη συμμόρφωσης με τη σύμβαση και χωρίς υπερβολική ταλαιπωρία για τον Καταναλωτή ή έναν Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη φύση των αγαθών και τον σκοπό για τον οποίο τα αγόρασε ο Καταναλωτής ή ένας Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή. Το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης, συμπεριλαμβανομένων ιδίως των εξόδων αποστολής, μεταφοράς, εργασίας και υλικών, βαρύνει τον Πωλητή.

               (11) Ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα του Καταναλωτή θέτει τα αγαθά που υπόκεινται σε επισκευή ή αντικατάσταση στη διάθεση του Πωλητή. Ο Πωλητής παραλαμβάνει τα αγαθά από τον Καταναλωτή ή τον Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή με δικά του έξοδα.

               (12) Εάν τα Αγαθά έχουν συναρμολογηθεί πριν γίνει αντιληπτή η μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση, ο Πωλητής αποσυναρμολογεί τα Αγαθά και τα συναρμολογεί εκ νέου μετά την επισκευή ή την αντικατάσταση ή αναθέτει την εκτέλεση των δραστηριοτήτων αυτών με δικά του έξοδα.

               (13) Ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή δεν υποχρεούται να πληρώσει για τη συνήθη χρήση των Αγαθών που αντικαταστάθηκαν στη συνέχεια.

               (14) Εάν τα Αγαθά δεν είναι σύμφωνα με τη σύμβαση, ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή μπορεί να προβεί σε δήλωση μείωσης του τιμήματος ή υπαναχώρησης από τη σύμβαση όταν:

               (α) Ο Πωλητής αρνήθηκε να φέρει τα Αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση σύμφωνα με την §9 (8) ανωτέρω,

               β) ο Πωλητής έχει παραλείψει να φέρει τα αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση σύμφωνα με την §9.10 έως §9.12 ανωτέρω,

               γ) η μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση συνεχίζεται παρά το γεγονός ότι ο Πωλητής προσπάθησε να φέρει τα Αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση,

               δ) η μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση είναι τόσο σημαντική ώστε να δικαιολογεί μείωση της τιμής ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση χωρίς προηγούμενη χρήση των μέσων προστασίας που ορίζονται στις παραγράφους 9.7 έως 9.12 ανωτέρω,

               ε) είναι προφανές από τη δήλωση ή τις περιστάσεις του Πωλητή ότι δεν θα φέρει τα αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση εντός εύλογου χρόνου ή χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τον Καταναλωτή ή τον Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή.

               (15) Ο Πωλητής υποχρεούται να απαντήσει στην καταγγελία του Καταναλωτή εντός 14 ημερών από την παραλαβή της.

               16. Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει στον Καταναλωτή ή στον Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή, τα ποσά που οφείλονται ως αποτέλεσμα της άσκησης του δικαιώματος μείωσης της τιμής αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης του Καταναλωτή ή του Επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή σχετικά με τη μείωση της τιμής.

               (17) Ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εάν η έλλειψη συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση είναι ασήμαντη. Η έλλειψη συμμόρφωσης των αγαθών με τη σύμβαση τεκμαίρεται ότι είναι ουσιώδης.

               (18) Εάν η έλλειψη συμμόρφωσης αφορά μόνο ορισμένα από τα αγαθά που παραδόθηκαν βάσει της σύμβασης, ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση μόνο ως προς τα εν λόγω αγαθά και επίσης ως προς άλλα αγαθά που απέκτησε ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή μαζί με τα μη συμμορφούμενα αγαθά, εάν δεν μπορεί να αναμένεται ευλόγως ότι ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή θα συμφωνήσει να κρατήσει μόνο τα μη συμμορφούμενα αγαθά.

               (19) Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή επιστρέφει αμέσως τα Αγαθά στον Πωλητή με έξοδα του Πωλητή. Ο Πωλητής επιστρέφει το τίμημα στον Καταναλωτή ή στον Επιχειρηματία με δικαιώματα Καταναλωτή αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών ή την απόδειξη της επιστροφής τους.

               (20) Ο Πωλητής επιστρέφει το τίμημα χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή, εκτός εάν ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή έχει συμφωνήσει ρητά σε διαφορετικό τρόπο επιστροφής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον Καταναλωτή.

               21. Ο Πωλητής δεν χρησιμοποιεί την εξωδικαστική επίλυση διαφορών που αναφέρεται στον νόμο της 23ης Σεπτεμβρίου 2016 για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.

§ 10 Υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης

               (1) Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής και Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή, ο οποίος έχει συνάψει Σύμβαση Πώλησης, μπορεί να υπαναχωρήσει από αυτή εντός 14 ημερών χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του.

               (2) Η προθεσμία για την υπαναχώρηση από τη Σύμβαση Πώλησης αρχίζει από τη στιγμή που τα αγαθά περιέρχονται στην κατοχή του Καταναλωτή, του Επιχειρηματία με δικαιώματα του Καταναλωτή ή τρίτου, εκτός του μεταφορέα που υποδεικνύουν.

               (3) Ο Καταναλωτής και ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή μπορούν να υπαναχωρήσουν από τη Σύμβαση Πώλησης υποβάλλοντας δήλωση υπαναχώρησης στον Πωλητή. Η δήλωση αυτή μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, εγγράφως στη διεύθυνση του Πωλητή, δηλ: GUNGAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Boczna 4/310 (50-502), Wrocław, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση του Πωλητή, δηλαδή: kontakt@gangaru.pl. Η δήλωση μπορεί να υποβληθεί σε έντυπο, υπόδειγμα του οποίου έχει αναρτηθεί από τον Πωλητή στην ιστοσελίδα του Καταστήματος στη διεύθυνση: Έντυπο απόσυρσης. Η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας.

               (4) Ο Καταναλωτής και ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή μπορούν να υπαναχωρήσουν από τη Σύμβαση υποβάλλοντας στον Πωλητή δήλωση υπαναχώρησης μέσω του εντύπου που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Καταστήματος στη διεύθυνση: Ηλεκτρονικό έντυπο υπαναχώρησης. Η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας. Ο Πωλητής επιβεβαιώνει αμέσως στον Καταναλωτή και στον Επιχειρηματία με δικαιώματα Καταναλωτή την παραλαβή του εντύπου που υποβλήθηκε μέσω του δικτυακού τόπου.

               (5) Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης, αυτή θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.

               (6) Εάν ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή έχει προβεί σε δήλωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης πριν ο Πωλητής αποδεχθεί την προσφορά του, η προσφορά παύει να είναι δεσμευτική.

               (7) Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε ο Καταναλωτής, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης των αγαθών στον Καταναλωτή, ή σε Επιχειρηματία με δικαιώματα Καταναλωτή, αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης του Καταναλωτή, ή σε Επιχειρηματία με δικαιώματα Καταναλωτή, περί υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης. Ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή των πληρωμών που έλαβε από τον Καταναλωτή ή από έναν επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή, μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο Καταναλωτής ή ένας επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή να προσκομίσει στον Καταναλωτή ή σε έναν επιχειρηματία με τα δικαιώματα του Καταναλωτή απόδειξη επιστροφής των αγαθών, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα.

               (8) Εάν ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης έχει επιλέξει τρόπο παράδοσης των Αγαθών διαφορετικό από τον φθηνότερο συνήθη τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο Πωλητής, ο Πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει στον Καταναλωτή ή στον Επιχειρηματία με δικαιώματα Καταναλωτή τα πρόσθετα έξοδα που επωμίστηκε ο Καταναλωτής.

               (9) Ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή υποχρεούται να επιστρέψει τα Αγαθά στον Πωλητή αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία υπαναχώρησε από τη Σύμβαση Πώλησης. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η επιστροφή των αγαθών στη διεύθυνση του Πωλητή πριν από τη λήξη της προθεσμίας αυτής.

               (10) Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής ή Επιχειρηματίας με δικαιώματα Καταναλωτή επιβαρύνεται μόνο με τα άμεσα έξοδα επιστροφής.

               (11) Εάν, λόγω της φύσης τους, τα Αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν με το κανονικό ταχυδρομείο, ο Πωλητής ενημερώνει τον Καταναλωτή και τον Επιχειρηματία με δικαιώματα Καταναλωτή σχετικά με το κόστος επιστροφής του αντικειμένου στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος.

               (12) Ο Καταναλωτής και ο Επιχειρηματίας με δικαιώματα του Καταναλωτή ευθύνονται για τη μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από τη χρήση τους πέραν του τρόπου που είναι απαραίτητος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

               (13) Ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή, εκτός εάν ο Καταναλωτής ή ο Επιχειρηματίας με τα δικαιώματα του Καταναλωτή έχει συμφωνήσει ρητά σε διαφορετικό τρόπο επιστροφής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον Καταναλωτή.

§ 11 Δωρεάν υπηρεσίες

               (1) Ο Πωλητής παρέχει στους Πελάτες, με ηλεκτρονικά μέσα, δωρεάν υπηρεσίες:

               (α) Φόρμα επικοινωνίας,

               β) Ενημερωτικό δελτίο,

               γ) Διατήρηση λογαριασμού πελάτη.

               (2) Οι υπηρεσίες που αναφέρονται στην §11.1 ανωτέρω παρέχονται 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο.

               Τρίτον Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να επιλέγει και να αλλάζει το είδος, τη μορφή, το χρόνο και τον τρόπο παροχής πρόσβασης σε επιλεγμένες αναφερόμενες υπηρεσίες, για τις οποίες θα ενημερώνει τους Πελάτες με τον κατάλληλο για την τροποποίηση των Όρων και Προϋποθέσεων τρόπο.

               4ο Υπηρεσία φόρμας επικοινωνίας είναι η αποστολή μηνύματος προς τον Πωλητή μέσω της φόρμας που βρίσκεται στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος.

               5ο Η παραίτηση από τη δωρεάν υπηρεσία Φόρμα Επικοινωνίας είναι δυνατή ανά πάσα στιγμή και συνίσταται στη διακοπή της αποστολής αιτημάτων προς τον Πωλητή.

               6ο Η υπηρεσία Newsletter μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε Πελάτη που εισάγει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, χρησιμοποιώντας τη φόρμα εγγραφής που διαθέτει ο Πωλητής στον Ιστότοπο του Καταστήματος. Με την υποβολή της συμπληρωμένης φόρμας εγγραφής, ο Πελάτης λαμβάνει αμέσως έναν σύνδεσμο ενεργοποίησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει στη φόρμα εγγραφής για να επιβεβαιώσει την εγγραφή στο Newsletter. Με την ενεργοποίηση του συνδέσμου από τον Πελάτη, η σύμβαση παροχής υπηρεσιών Newsletter συνάπτεται ηλεκτρονικά.

                              Ο Πελάτης μπορεί επιπλέον, κατά τη διάρκεια της εγγραφής, να τσεκάρει ένα κατάλληλο τετραγωνίδιο στη φόρμα εγγραφής για να εγγραφεί στην υπηρεσία Newsletter.

               Η υπηρεσία Newsletter συνίσταται στην αποστολή από τον Πωλητή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη ενός ηλεκτρονικού μηνύματος που περιέχει πληροφορίες σχετικά με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει ο Πωλητής. Το ενημερωτικό δελτίο αποστέλλεται από τον Πωλητή σε όλους τους Πελάτες που έχουν εγγραφεί σε αυτό.

               (8) Κάθε Newsletter που αποστέλλεται στα στοιχεία του Πελάτη περιέχει ιδίως: πληροφορίες για τον αποστολέα, συμπληρωμένο το πεδίο "θέμα", που καθορίζει το περιεχόμενο του μηνύματος και πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα και τον τρόπο παραίτησης από τη δωρεάν υπηρεσία Newsletter.

               (9) Ο Πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να παραιτηθεί από τη λήψη του Ενημερωτικού Δελτίου, διαγράφοντας τη συνδρομή του μέσω ενός συνδέσμου που περιέχεται σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται στο πλαίσιο της υπηρεσίας Ενημερωτικού Δελτίου ή απενεργοποιώντας το σχετικό πεδίο στο Λογαριασμό Πελάτη.

               (10) Η υπηρεσία Λογαριασμού Πελάτη είναι διαθέσιμη μετά την Εγγραφή υπό τους όρους που περιγράφονται στους Όρους και Προϋποθέσεις και συνίσταται στην παροχή στον Πελάτη ενός ειδικού πίνακα στον Ιστότοπο του Καταστήματος, ο οποίος επιτρέπει στον Πελάτη να τροποποιεί τα δεδομένα που έδωσε κατά την Εγγραφή, καθώς και να παρακολουθεί την κατάσταση των παραγγελιών και το ιστορικό των παραγγελιών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί.

               (11) Ο Πελάτης που έχει εγγραφεί μπορεί να υποβάλει αίτημα στον Πωλητή για τη διαγραφή του Λογαριασμού του Πελάτη, αλλά σε περίπτωση αιτήματος διαγραφής του Λογαριασμού από τον Πωλητή, ο Λογαριασμός μπορεί να διαγραφεί έως και 14 ημέρες μετά την υποβολή του αιτήματος.

               (12) Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αποκλείσει την πρόσβαση στο Λογαριασμό του Πελάτη και στις δωρεάν υπηρεσίες, εάν ο Πελάτης ενεργεί εις βάρος του Πωλητή, δηλ. 12. Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αποκλείσει την πρόσβαση στον Λογαριασμό του Πελάτη και τις δωρεάν υπηρεσίες σε περίπτωση που ο Πελάτης ενεργεί εις βάρος του, δηλαδή: διαφημιστική δραστηριότητα άλλου επιχειρηματία ή προϊόντος, δραστηριότητα που συνίσταται στην ανάρτηση περιεχομένου που δεν σχετίζεται με τη δραστηριότητα του Πωλητή, δραστηριότητα που συνίσταται στην ανάρτηση ψευδούς ή παραπλανητικού περιεχομένου, καθώς και σε περίπτωση που ο Πελάτης ζημιώνει άλλους Πελάτες, παραβίαση του νόμου ή των διατάξεων των Όρων και Προϋποθέσεων από τον Πελάτη, καθώς και όταν ο αποκλεισμός της πρόσβασης στον Λογαριασμό του Πελάτη και τις δωρεάν υπηρεσίες δικαιολογείται για λόγους ασφαλείας - ιδίως: παραβίαση της ασφάλειας του δικτυακού τόπου του Καταστήματος από τον Πελάτη ή άλλες δραστηριότητες hacking. Ο αποκλεισμός της πρόσβασης στο Λογαριασμό και τις δωρεάν υπηρεσίες του Πελάτη για τους προαναφερθέντες λόγους διαρκεί για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την επίλυση του ζητήματος που αποτελεί τη βάση για τον αποκλεισμό της πρόσβασης στο Λογαριασμό και τις δωρεάν υπηρεσίες του Πελάτη. Ο Πωλητής ειδοποιεί τον Πελάτη για τον αποκλεισμό της πρόσβασης στον Λογαριασμό και τις δωρεάν υπηρεσίες του Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Πελάτης στη φόρμα εγγραφής.

§ 12 Προστασία προσωπικών δεδομένων

               Οι αρχές προστασίας των προσωπικών δεδομένων περιλαμβάνονται στην Πολιτική απορρήτου.

§ 13 Καταγγελία σύμβασης (δεν ισχύει για συμβάσεις πώλησης) 1.

               (1) Τόσο ο Πελάτης όσο και ο Πωλητής μπορούν να καταγγείλουν τη σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα ανά πάσα στιγμή και χωρίς αιτιολόγηση, με την επιφύλαξη της διατήρησης των δικαιωμάτων που απέκτησε το άλλο μέρος πριν από την καταγγελία της προαναφερόμενης σύμβασης και των κατωτέρω διατάξεων.

               (2) Ο Πελάτης που έχει προβεί σε καταχώριση καταγγέλλει τη συμφωνία για την παροχή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα αποστέλλοντας στον Πωλητή κατάλληλη δήλωση πρόθεσης, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο εξ αποστάσεως επικοινωνίας που επιτρέπει στον Πωλητή να λάβει γνώση της δήλωσης πρόθεσης του Πελάτη.

               (3) Ο Πωλητής καταγγέλλει τη συμφωνία για την παροχή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα αποστέλλοντας στον Πελάτη κατάλληλη δήλωση πρόθεσης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Πελάτης κατά την Εγγραφή.

§ 14 Τελικές διατάξεις

               (1) Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη εκτέλεση ή την πλημμελή εκτέλεση της σύμβασης, αλλά στην περίπτωση συμβάσεων που συνάπτονται με Πελάτες που είναι Επιχειρηματίες, ο Πωλητής ευθύνεται μόνο σε περίπτωση ζημίας εκ προθέσεως και εντός των ορίων των πραγματικών ζημιών που υπέστη ο Πελάτης που είναι Επιχειρηματίας.

               (2) Το περιεχόμενο των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων μπορεί να καταγραφεί με εκτύπωση, αποθήκευση σε φορέα ή λήψη ανά πάσα στιγμή από την Ιστοσελίδα του Καταστήματος.

               (3) Σε περίπτωση διαφωνίας που προκύπτει βάσει της συναφθείσας Σύμβασης Πώλησης, τα μέρη θα επιδιώξουν τη φιλική επίλυση του ζητήματος. Το εφαρμοστέο δίκαιο για την επίλυση τυχόν διαφορών που προκύπτουν βάσει των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων είναι το πολωνικό δίκαιο.

               (4) Ο Πωλητής ενημερώνει τον Πελάτη που είναι Καταναλωτής για τη δυνατότητα χρήσης εξωδικαστικών διαδικασιών υποβολής καταγγελιών και αξιώσεων. Οι κανόνες πρόσβασης στις εν λόγω διαδικασίες είναι διαθέσιμοι στα γραφεία ή στους ιστότοπους των φορέων που έχουν δικαίωμα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών. Τέτοιοι φορείς μπορεί να είναι, ιδίως, οι διαμεσολαβητές καταναλωτών ή οι Επαρχιακές Επιθεωρήσεις Εμπορικής Επιθεώρησης, ο κατάλογος των οποίων είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Γραφείου Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών.

Ο πωλητής ενημερώνει ότι στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/ υπάρχει πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων σε επίπεδο ΕΕ (πλατφόρμα ODR).

               (5) Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Όλες οι παραγγελίες που γίνονται δεκτές από τον Πωλητή για εκτέλεση πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων Όρων και Προϋποθέσεων εκτελούνται με βάση τους Όρους και Προϋποθέσεις που ίσχυαν κατά την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας από τον Πελάτη. Η τροποποίηση των Όρων και Προϋποθέσεων τίθεται σε ισχύ εντός 7 ημερών από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος. Ο Πωλητής θα ενημερώνει τον Πελάτη 7 ημέρες πριν από την έναρξη ισχύος των νέων Όρων και Προϋποθέσεων για την αλλαγή των Όρων και Προϋποθέσεων μέσω μηνύματος που αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και περιέχει σύνδεσμο προς το κείμενο των τροποποιημένων Όρων και Προϋποθέσεων. Εάν ο Πελάτης δεν αποδέχεται το νέο περιεχόμενο των Όρων και Προϋποθέσεων, υποχρεούται να ειδοποιήσει τον Πωλητή, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τη λύση της σύμβασης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 των Όρων και Προϋποθέσεων. 6. Ο Πελάτης δεν μπορεί να αποδεχθεί το νέο περιεχόμενο των Όρων και Προϋποθέσεων.

               (6) Οι Όροι και Προϋποθέσεις τίθενται σε ισχύ την 01.01.2024.